2 de juliol del 2008

O-FESTIVALEN - OSLO

Al finalitzar el Jukola tinc la sort de poder viatjar cap a Noruega on m'esperen uns quants mapes més per a entrenar i un parell de dies de competició.

Serà la primera vegada que trepitjo aquest país i la veritat es que no sé ben be què em trobaré.
Al arribar i llogar el cotxe em toca fer quasi 2h per anar a buscar en Jordi i la Silvia(una amiga seva) a l'aeroport de Torp.

Un cop ens trobem ens dirigim a conseguir els mapes d'entrenament i estrenar-nos en aquells terrenys.
El temps sembla que s'hagi tornat boig. Tant aviat fa solet, com plou com pedrega! Així que ens toca correr sota la pluja! Tot i així el terreny compensa la humitat


El 2on dia seguim amb els entrenos.


Ens allotjem en un hostal a Oslo on tenim la mala sort de compartir habitació amb un "jetas" de Santander, qui ronca com no havia vist mai!! Ni a bombers ronquen aixi!! No se a quina hora de la nit estem els tres catalans desperts rient del "terretremol" al que ens veiem sotmesos.
3er dia - Seguim amb els entrenos.


4rt Dia- Mentre ells dos marxen als Fjords en plan turistic jo em quedo. Per una banda per poder fer un entreno més i per l'altre per poder encarregar-me dels tramits per pagar una multa que ens posen per passar-nos d'hora a la zona blava noruega. La broma ens costa 85eur!!!

I finalment arriben les competicions:

Al igual que als Forssa Games les ganes em poden i accelero més del que puc llegir. Perdo contacte amb el mapa constantment amb lo que no paro de cometre errors. Sobretot ja a la fita1.
El segon dia per desgracia l'avio ens surt massa just per poder correr tota la cursa aixi que surto a fer un vol i aixi despedir-me d'aquests terrenys.



2 comentaris:

Louise i Thelma ha dit...

uuuuuuuuuuala! quina enveja Benet!!! no hi ha dubte que aviat t'hauràs de vacunar...je,je!!! però no per viatjar, no! perquè el virus de l'orientació sembla que s'extèn.
Apa! ara a seguir exercitant la ment buscant fites fictícies amb aquests mapes que venen de lluny!

bon estiu! o ens veiem a Rebost???

Benet ha dit...

Wola Lluisa! M'ho vaig passar molt be per aquelles terres pero va arribar un punt que ja comen�ava a tenir ganes de tornar a caseta!! Encara que...ara ja hi tornaria! :-p
Al Rebost no hi ser� La veritat es que em fa una mica de respecte tantes hores corrent! De totes formes mentre vosaltres patiu jo far� algun entrenillo pel Pirineu i aixi se'm treu el mono d'orientacio!!jeje
Que vagi molt b� el Raid!!!
Fins aviat!