5 de juliol del 2008

ENTRENO A SALDES

Ja quan vam organitzar la Cursa de Copa a Saldes em vaig prometre tornar a fer un entrenillo i així he fet aquest dijous. Mandra les 2 hores de cotxe però motivant la fresqueta del Pre-Pirineu. Al arribar fins i tot semblava que passaria una mica de fred!!! uoooooooooo!! Quin gust!! I sobretot venit dels fastigosos 28ºC de barcelona.

Logicament no hi havien ni fites ni cintes així que suposo que els elements que em vaig autoproposar com a controls suposo que eren els que vaig acabar trobant. Bé, de fet en una cosa dic mentida perque si que hi havia fites, bé "fita" en singular, doncs en vaig trobar una al mig del bosc!! De qui serà?? Potser nostra (del BO) ...o serà dels orientadors que venen a entrenar i que creen conflictes a la llista de missatgeria?jeje! En fi... sigui de qui sigui em va donar gustirrinin al veure-la!!!

Quan vaig acabar em vaig apalancar, vaig treure la cistella de les provisions i vigilant que no vingues l'os Iogui per darrere vaig dinar a l'ombra d'un.... d'un arbre!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hola benet

no se de qui era la fita, pero et puc assegurar que els perillosos que van entrenar creant conflictes no es portaven les fites,

per tant la fita era d'algu altre

felicitats pel blog

firmat:orientador semi-ilegal

Benet ha dit...

jeje! Bé, mai se sap... hi ha gent molt rara al bosc!!

Ens veiem al bosc! ;-)