3 de juliol del 2008

CURSA a la MUSSARA

Sortia a les 11:24!! Ja estava escagarrinat de la calor que em tocaria passar i no va ser per menys. Quan vaig arribar a meta semblava que m'hagues ficat dins de la dutxa pero a lo guarro!!

La cursa se'm va fer llargueta... i es que ultimament totes se'm fan llarguetes!! :-p
Vaig començar mes o menys bé fins arribar a la fita5 on vaig perdre uns 8min... La vaig atacar 3 cops desde 2 llocs diferents i res... al final vaig tenir que rastrejar! Em vaig desanimar una mica. Quan vaig arribar a meta tenia la sensació que seria l'ultim del meu circuit però vaig anar veient que a molta gent encara li havia anat pitjor que a mi!! Ja ho diuen: mal de muchuus, cunsuelu de tontuus!!

Ah...!! Per si no ho havieu notat... Al BO vam estrenar equipació!! Finalment i despres de 7 anys o mes!! Suposo que ja l'haureu vista i us haurà caigut la baba de l'elegancia que desprèn!! Bé, si en voleu una ja ho sabeu... a fer-se del BO!! :-p