6 de juliol del 2008

GUILS de CERDANYA


Amb la Silvia hem pujat a Guils de Cerdanya. Allí havíem quedat amb l'Annabel per fer un entreno. Un entreno de luxe ja que per mi era mapa nou!!

Només veure el mapa m'ha recordat molt a Lles i tot i que no ho sé...m'imagino que els cartògrafs son els mateixos o almenys de la mateixa escola ja que els mapes es veuen del mateix estil. Per cert...un mapa bonissim!


I del terreny... què dir? maco maco!!

L'entreno m'ha anat força bé. Fallo a la fita9 i despres ja a la ultima zona de baixada m'emociono i me les passo totes de llarg. Tot i així en general satisfet! L'únic contratemps la santa hòstia que em dono al mig del cap just abans d'arribar a la fita1 amb una branca i que m'ha costat un trau al mig del front. (Afortunadament a la majoria no us veure fins que ja se m'hagi desinflat!! jeje Tot i així i perque us enfoteu una mica en passo una foto)







Després de la cursa hem pujat amb la Silvia a l'estany del Malniu. Molt maco tot i que hi havia més gent que a les Rambles. Allí hem dinat a lo pixapins i fet migdiadeta a lo dominguero!
Per cert...a mes a mes de vaques i cavalls he vist un jabalí! Ara, del Gall Fer ni rastre!! ;-)




4 comentaris:

Competencia de Runoway-El Carnoso Prosista ha dit...

¡felicidades por el blog!que cantidad de mapas...un saludo desde el sur y nos vemos en Suecia.

Tommi ha dit...

Que envidia que todos los mapas quemados para mi son nuevos para ti.

Benet ha dit...

Gracias! A ver si con tantos mapas al fin aprendo un poquito!! Nos vemos en Suecia en menos de 1a semanita!!! iujuuu!

Benet ha dit...

Hola Tommi, es la ventaja de ser semi-novatillo!
Pues a ver si cuando haya quemado los mismos mapas que tu no he llegado a la jubilacion y mejoro algo (ten fe) ;-)