30 de maig del 2008

BOLQUÈRE

El diumenge passat es van fer uns entrenaments a prop de Bolquère mentre corriem els Sprints de la Seu. Aquest dijous era un bon dia per tornar a pujar a la zona i fer-los. Durant aquest mes de maig he perdut el compte de les vegades que he fet aquest trajecte (bcn-quillanne) però els terrenys s’ho mereixen.

A la tornada, entre els dos entrenos, l’alçada de la zona(1600m) i que no estic en bona forma, estic fet pols. L’andemà, guardia a bombers i passat altre cop amunt. Aquest cop com a organització a Saldes (tot i així portaré la roba per si ens dona temps de fer algun entrenillo tot i que ho dubto).



1er entrenament

No sé ben be on vam aparcar però si que sé que arribar a la sortida ens va costar 20min de carrera!! Tenint en compte que corria amb en Tommi...quan vam arribar al començament de l'entreno ja estava esbufegant!! :-p


El terreny preciós! algunes zones de bosc net però espès que donava sensació de correr a escandinavia.

De cami a la Fita11 trobo un turó que em porta a fer un error en paral·lel.


2on entrenament

Fisicament em costa començar però de cami a la fita2 entro en calor. El terreny em motiva!
Errors a les fites 7 11 i 13
La zona nova del mapa només amb corbes de nivell



Curiós perque al tornar i entrar a Catalunya la polisssia nasssional ens para per demanar-nos lors papeles”!! Clar, en Tommi fa cara de ser d’alguna màfia rumana! perque... amb la cara de bon noi que faig jo….per mi no pot ser! ;-) Despres de 10min fent trucades s’adonen que som gent de ! –“Pueden uztedes prozeguí” -“Con Dios!” - (...a pendre per... )