11 de maig del 2008

CAMPIONATS de CATALUNYA - SEU d'URGELL

LLARGA DISTANCIA

Sensacions:
-Entro bé al mapa fins que em trobo la tirada llarga.
-tirada llarga: Escullo "equivocadament" un recorregut on haig de contar els diferents tàlvegs que em vaig trobant. Això no em dona seguretat, amb la qual cosa quan no trobo la fita al atacar-la desconfio i penso estar buscant en una vesant equivocada. A partir d'aqui m'es molt dificil resituar-me. (Com a la mitja, torno a encallar-me molt en una fita.)
-A la resta de la cursa tot i cometre algunes errades recupero la confiança.
-Fisicament esgotat.
-Errades: 7, 15 i 22



Una elecció de ruta més segura ja que no atravessem tants tàlvegs podia ser:
-Al abandonar el camí ens mantenim a nivell i anem a caure a un fons de vall des d'on pujant per l'esperó anirem a buscar el control. Tot i que no veig un punt d'atac clar)_____________________________________________
MITJA DISTANCIA



-Errors: Fita 2 (16'25'') , fita 16 (12'39'')
-No entro al mapa. M'estavello a la fita 1 i 2 i faig un error en paral.lel a la 16.



___________________________________________________