26 de maig del 2008

2 DIES - 4 MAPES a la Cerdanya



CAMPIONAT de CATALUNYA d'SPRINT - La SEU
Dies enrere no pensava en pujar fins a La Seu per fer un parell de Sprints. Dona la sensacio que fer un viatje de 2h fins a la Seu per 2 carreres de 15-20 minuts no val la pena, però haig de confessar la meva equivocació. Tant els terrenys escollits, els traçats com l’organització del xinoxano van ser inmillorables.

La veritat es que els Sprints no se’m donen massa bé i aquest cop no ha sigut una excepció. Pendre decissions tant ràpides mentre corres al teu màxim no es algo que tingui per la mà. Ara despres dels 2 sprints d’aquest cap de setmana a un li agafen ganes de tornar-hi per intentar millorar. Feia temps que no disfrutava tant en un circuit urbà i sprint com el de Castellciutat.


Del xinoxano s'anunciava que havien contractat SOL per aquest cap de setmana! Bé, domcs, en el moment de les curses complint amb el contracte el solet apareixia. Contactes amb els de dalt?¿?¿

1er sprint - Classificatoria


2on sprint - FINAL



ENTRENAMENTS a la CERDANYA
Com m’havia promès a mi mateix el dissabte passat, em quedava pendent acabar l’entreno a La Quillanne. Així que, ja que pujava fins a la Cerdanya pels Campionats de Catalunya d’Sprint aprofitaria l’ocasió per fer un parell d’entrenos.

1er La Quillane
Pel matí: La segona part del llarg entrenament del passat dissabte amb alguna fita afegida. Les cintes han resistit a les plujes i s'ha de aprofitar abans no les retirin.

Idea: En general intento seguir els esperons ,com diu en Tommi, amb "disciplina" com a elements lineals més que seguir la brúixola per desplaçar-me de fita a fita .


Curiositat: de la fita 12 a la 13 una ratlleta despistada que no sap si puja o si baixa!! (en el cercle blau).
Amb el cansament em despista una mica fins que m'adono que es un error del mapa.


Vaig tenir sort ja que tot i fer força fresqueta no em va arribar a ploure.




2on Els Inferns.
Per la tarda: Al acabar l'anterior entreno just es posa a ploure. Sembla que finalment les plujes anunciades començaran i ja no pararan fins no se sap quan. Tot i així quan arribo a La Seu sembla que els nubols s'apartin i apareix el sol perque pugui disfrutar dels terrenys de Bellestar-Els Inferns.
Aquest cop faig el circuit que es va correr a D21E. També té la "maleïda" fita2 que tot i trobar-la bé se'm torna a resistir mes de lo normal.

Em costa arrancar. De fet no han passat mes que 2 horetes dels 9'5km del mati. ufff ufff! Pero acaba valent la pena, el terreny mes tecnic no pot ser!
Quan acabo.... torna a ploure!!!

2 comentaris:

Louise i Thelma ha dit...

ei!!! tu sí que en saps! apro"fita"nt al màxim els desplaçaments!
No sé si estàs al cas... però hi ha una foto molt xula teva corrent, està al picassa del Xavi Llongueras.(la pots linkar des del meu bloquet)

Apa! continua orientant-te que jo aniré llegint-te!

Anònim ha dit...

ueee! acabo de veure la foto...bé, les fotos... m'agrado a mi mateix i tot!! :-p
Aquest Xavi Llongueras es nota que es professional!!
Si, ja que pujo a la teva zona, val la pena aprofitar, que hi han uns paissatges que es massa! Tu que hi vius no tens perdó si no ho aprofites,eh!?!?!