10 de maig del 2010

Trofeu Nazaries - Granada

.
El divendres de bon mati sortia cap a Granada per córrer en el Trofeu Nazaries.
.
En vistes de que no hi havia Model Event, em vaig montar un mini-entreno a El Pozuelo, un dels meus terrenys favorits a terres granadines.
.
La idea era fer un recorregut curt d’uns 4km per una zona del mapa amb poca visibilitat i sense massa desnivell. L'entreno, l’hagués allargat algo més de no ser per les molèsties físiques que arrastro des de la cursa a La Fageda i que em preocupen de cara als proper dies.
.
El dissabte a Viznar correm la Llarga en un terreny interessant i bon mapa. Inicialment el desnivell anunciat per l’organització no sembla ser gaire elevat però només arribar a la zona i mirar a banda i banda de la carretera ja veiem que serà més del previst. Efectivament em surten més de 140m extres.
.
Faig una bona cursa, sense errors importants. Físicament surto conservador i em noto bé tot i els forts desnivells.
El traçat podria haver donat més de sí. S'hi trobava a faltar un tram d’elecció de ruta i aprofitar més les zones més tècniques de xaragalls. Tot i aixi, gaudeixo de la cursa.
.
El diumenge, la Mitja a La Dehesa de Santa Fe. Aquí hi havia corregut un entrenament nocturn en uns Camps d’entrenament de Nadal de fa uns 3 anys. Per això, se’m fa estrany que es reutilitzi aquesta zona per a tota una lliga espanyola. Tot sigui dit, zona sense un interès extraordinari. .
És un terreny molt ràpid amb desnivells moderats. Logicament, corro a un ritme molt mes alt que el dia anterior, la qual cosa em porta a cometre un parell d’errors (f7 i f11) d’un parell de minuts en total.
.
Afortunadament, podem tornar a casa sense incidencies tot i la nova onada d’expulsions de cendra del volcà d’Islàndia.
.