21 de gener del 2010

Entrenaments a Caspe

El passat dissabte matinavem per desplaçar-nos a Caspe (a 3h de barcelona) on fariem els entrenaments que cada any organitza la FCOC per tal de preparar els Campionats d'Espanya.
.
No puc dir que hi anes molt motivat, ja que portava tota la setmana fent l'actualitzacio del mapa de Llers i aixo no em va permetre entrenar des de mes de set dies. Aixi doncs, no sabia si poria aguantar dignament doble sessio d'entreno.
.
El 1er entreno, era un mapa amb nomes corbes de nivell i verds3. La sensacio era de que m'havia anat be, perque no em vaig cansar excessivament pero mirant el meu recorregut m'adono que vaig fallar molt. Be, tenia 3 entrenos mes per millorar-ho.
.
Per la tarda, el 2on entreno era a la mateixa zona. Tambe amb nomes corbes i verds3. Aquest cop fallo poc. Mantinc un ritme que em permeti seguir entrenant l'endema mati i tarda.
.
Per la nit, alguns van a fer una nocturna. D'altres fem una torneig de bitlles on queda demostrat que alguns s'hi podrien dedicar i tot!!!
.
Al mati seguent,el 3er entreno es una mitja. Aquest cop, tot i repetir terreny, ho fem amb el mapa complert. Inicialment no tinc la intencio d'apretar, pero de seguida em motivo i ho dono tot.
Cometo pocs errors. El terreny es interessant tot i que amb zones amb força sotabosc i pedres. El desnivell total es considerable.
.
A la tarda, ve la "joia de la corona" del cap de setmana. Tenim uns 9km en un terreny increible. El desnivell es molt elevat.
.
El que ho fa mes interessant es la quantitat de xaragalls que juntament amb la densa vegetacio, que dificulta moltissim la visibilitat, fa la navegacio realment complicada. L'unic inconvenient es que el sotabosc castiga bastant les cames, pero la dificultat tecnica ho compensa. El mapa es nomes amb corbes de nivell.
.
El pitjor error el cometo a la f4 on tot i preveure la possibilitat d'equivocar-me a l'hora d'escollir el meu espero, acabo agafant l'erroni. No se ni com m'acabo resituant!
Despres de tots els entrenos anteriors i el fort desnivell, acabo realment cansat quan acabo el recorregut pero satisfet de l'entreno.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jaja..bowling-O. Tela amb el sotabosc de l'últim entreno, quines punxes a les cames!! Però realment brutal.