27 de setembre del 2009

Trofeu Cofrentes

.
Durant el cap de setmana del 26 i 27 de Setembre ens hem desplaçat a València, més concretament a Cofrentes a correr a la desena lliga española d'aquest any.
.
Les previsions de forta pluja a Cofrentes, segons el Servei Nacional de Meteorologia, eren del 65% pel dissabte i del 95% pel diumenge. Així que a més a més de brúixola i sportident portavem l'armilla salvavides i el flotador amb l'aneguet al davant per no morir ofegats. Bé, finalment a la zona on erem ni una gota.
.
El dissabte a la llarga no començo molt inspirat però vaig entrant en mapa sense errors importants. Passades les 3 o 4 primeres fites em sento còmode i crec acabar fent una bona cursa! Físicament em noto prou bé. El poc desnivell permet que pugui correr els quasi 14km en 1h 41m sense acabar realment destroçat.
.
El diumenge a la Mitja, tinc la intenció de no accelerar-me massa per no cometre errors, però després de 4 fites sense fallar m'animo una mica massa i arrisco algo més del normal!! Al final tot i alguns errors, satisfet de poder portar un bon ritme de carrera.
.
En general un terreny millor del que m'esperava i el mapa bé, tot i que pel que fa a la vegetació no era massa fiable.
.
.
.