7 d’abril del 2010

CEO 2010 - Becerril de la Sierra

.
Aquest cap de setmana a Becerril de la Sierra (Madrid) s'han cel.lebrat els CEO 2010. Durant tres dies hem corregut 4 curses de gran nivell tecnic i fisic.
.
Personalment han sigut tres dies de carreres nefastes. Feia temps que no encadenava tants errors seguits. Podria provar de trobar tot un seguit d'excuses pero el cert es que tot i haver-me preparat per aquests campionats, no he estat gens fi tecnicament.
.
No tinc ni temps ni ganes per lamentar-me ni frustrar-me, aixi que ja estic plantejant-me els tipus d'entrenaments que necessito per corretjir errors i afrontar futures competicions.
El que si que he extret, i amb molta claredat, es quin aspecte tecnic en concret necessito millorar!
.
El dijous arribant de Galicia, feiem el Model Event. A escala 1:15.000 els detalls es veuen molt petits. Es preveu un mapa molt carregat de detall amb practicament totes les corbes auxiliars intercalades. Tot i aixi, promet uns terrenys interessants.
.
El divendres comencen els CEO amb la Llarga. Es una cursa dura i molt psicologica. Despres de fallar la f2 i deixar-hi una quantitat innombrable de minuts, em desmotivo totalment. Deixo d'apretar i em limito a finalitzar el recorregut. Tot i aixi, segueixo fallant! ...a la f3, f8, f11, f13.
Possiblement es la cursa que menys disfruto dels tres dies.
.
Al mati seguent, els Relleus. Estic realment motivat per a aquest esdeveniment. Corro amb en Dudu i amb en Marçal en el 3er equip catala.
Segueixo amb la meva acumulacio d'errors (f1, f4, f6).
Tot i ser en la mateixa zona que a la llarga, correm en una part molt mes interessant, tecnica i disfrutona!
.
.
A la tarda del mateix dissabte toca el Sprint.
Tot i practicament no poder dinar mes les 2h de quarentena, haig de dir que la cursa s'ho val. Es una carrera interessant, tecnica i realment divertida. Subdividida en 3 parts realment diferents se'm fa curta i tot.
.
Quan finalitzo el recorregut em dona la sensacio que a l'organitzacio se'ls ha quedat curt el traçat, pero al comprovar el crono descobreixo que porto practicament 19min de cursa i ni me n'he adonat.
Tot i no ser la modalitat que millor se'm dona, haig de dir que el Sprint ha estat la cursa que millor m'ha anat en aquests campionats.
. .
El diumenge, i ja bastants cansat fisicament, afrontem la Mitja. Per les dades que dona l'organitzacio, el desnivell es força elevat i... tenint en compte la curta distancia (4,3km) es preveu que sera una cursa força tecnica.
.
No puc dir que faci una bona carrera, doncs, fallo uns 12min en tant sols 2 fites, pero no em puc quexar de la resta de la cursa. Els traçats fan interessant un terreny que a mes a mes del fort desnivell presenta una vegetacio poc agradable.
.
.