9 de novembre del 2009

Trofeu Almeria - María

.
Aquest cap de setmana finalitzava la Lliga Espanyola per aquest any 2009 i es feia a María (Almeria). La presència de catalans no superava la desèna, suposo que desmotivats per les 7h de viatje junt amb les numeroses vegades que ja hem baixat en aquesta direcció aquesta temporada (per lo menys per mi era la 7a vegada).
.
Els terrenys en sí han recordat bastant als murcians i no en va ja que no erem a més de 25km d'aquelles terres. Els mapes... bé, a mi personalment m'ha semblat que la vegetació no havia estat treballada. En la cursa del dissabte això no afectava massa ja que no es feia necessaria per navegar. Era com un entreno d'aquells d'en Tommi de "solo curvas". On sí que afectava algo més era el diumenge, on l'ultima part del recorregut es feia en zones sense detall de retlleu i plè de suposats clars molt ben delimitats que jo no vaig entendre. Observant l'ortofoto de la zona i comparant, no els he sapigut trobar!! Bé, en tot cas, tots corríem en les mateixes condicions!
.
A la Llarga de dissabte, tot i no fer una mala carrera, em noto molt cansat des del principi! Crec que necessito fer un break! ...ja son molts caps de setmana sense parar de competir!! Cometo un error d'uns 5min a la f17 però surto prou content de la resta!
.
El diumenge, a la Mitja, a partir de la f6 (4min d'error) la cosa es gira! Em cacen dos corredors que sortien darrera meu i ja no faig la meva cursa fins a la f16 on ens perdem de vista i deixo d'esta pendent del què fan o deixen de fer! Molts errors en la zona que comentava abans de les clarianes! Acabo bastant decebut d'aquesta cursa!
.
Bé, ara toca descansar (...en sabré?), recuperar forces i començar a preparar la temporada que ve!
.

2 comentaris:

Alba ha dit...

No sé si les miniclarianes es veien o no... però li dónen un toc glamurós al mapa no?

Benet ha dit...

Glamurósssss?? ...però si semblen més aviat les marques de la varicel.la!!! jeje!