30 de novembre del 2009

Copa Catalana a Arbúcies

.
Aquest diumenge a Arbúcies, l'última Copa d'aquesta temporada.
.Personalment aquesta cursa té un significat especial ja que va ser l'entorn de la meva primera cursa ara fa 4 anyets i que a excepció del 2008 he corregut cada any.
.
Normalment corríem en un entorn semi-urbà però l'actual ampliació ens permetia fer-ho en terreny boscós. No podem dir que fos un bosc particularment net, ni molt menys, però suficient per poder disfrutar de la cursa.
Un altre atractiu d'aquest dia és la botifarrada que es fa seguidament, no tant per la botifarra en sí, sino per l'ambient general.
.
En la carrera, cometo pocs errors, possiblement els majors fossin a la f14 on fallo l'atac i la f9 on fruit d'una mala elecció de ruta em complico la vida. No són molts km de cursa però el desnivell la fa llarga i dura. Acabo bastant cansat però satisfet!!
.

4 comentaris:

Alba ha dit...

Molt bona la traçada fins la f1... et coneixies la zona o vas provar sort intentant trobar el primer camínet??

Benet ha dit...

jeje! vaig provar sort! tot i que el caminet no el vaig trobar, si que vaig poder pujar per la linea electrica! Mirant-me els route gadgets de la gent, veig que no soc l'unic que se la va jugar! :-p
Quina imaginació que tenim tots plegats!! jeje

Anònim ha dit...

Benet no ens enganyis...estaves mirant si per aquella zona es podia ampliar el mapa, valia la pena?? Vas trobar res interessant?

Oriol

Benet ha dit...

Nooooooo, Oriol!! buscava bolets!!! ;-)