25 de novembre del 2009

Sprint al Gòtic - Barcelona

.
El passat dissabte tot i estar de guardia vaig demanar un permis de 3h per poder sortir a correr l'Sprint que es disputava al Barri Gòtic de Barcelona.
.
Per una banda em motivava el poder correr per primera vegada pels carrerons del centre de la ciutat però per l'altra la gran quantita de gent que sabia que hi hauria un dissabte a les 12h del migdia podia ser un problema.
.
La cursa constava de 2 Sprints amb un descans d'uns 15min enmig. La gran majoria de fites eren les mateixes per ambdós circuits, però canviant la fita d'origen i de destí.
Com era de preveure els carrers eren plens de gent però podies mantenir-te en carrera practicament sense aturar-te en cap moment.
.
L'unic "però" del dia va ser la col.locació d'una de le fites (f3 del meu primer circuit) dins d'unes gal.leries privades i que els propietaris van retirar. Quan vaig arribar al punt on havia de ser la fita després d'una estona de buscar per si estava amagada, el guardia jurat de les gal.leries em va dir que l'havien treta i amb tota la bona fe em volia dir on erem! Bé, era una cursa popular així que la cosa no va tenir més trascendència.
.
Tot i que estic en fase de descans i físicament no estic en el millor moment, acabo satisfet per haver fet 2 curses sense errors i amb fluidesa, anticipant les sortides de fita i els futurs trams!