25 d’agost del 2009

5 dies de Palència

.Arribem de Praga a les 18h i a les 19h sortim de barcelona amb cotxe cap a Palència. A les 2h de la matinada, 7 hores més tard, arribem a la zona de competició. Montem la tenda i cap a dins el sac que demà comencen els 5 dies de Palencia.
.
Tot i dormir estrets i incòmodes, la nit es fa molt curta. Pel matí fa un fred que pela! Qui s’ho havia d’imaginar en ple Agost a Palència.
.El 1er dia comencem al mapa de Las Tuerces amb una llarga. A la cursa em noto com si estigués resacós però no em va malament del tot! Bé, exceptuant en la zona concreta de les f3, f20 i f21 on perdo en total bastant més de 10min. Personalment trobo que els traçats en alguna zona podríen aprofitar més l’interessant terreny i mapa i evitar segons quina zona(f5-f6) però no hi fa res…! ho passo més que bé!.
.El 2on dia, el dia estrella! També en el mapa de Las Tuerces però en la zona de laberints de roques de més a l’oest. Començo a necessitar un dia de descans i una Mitja on has de llegir constantment quin passadís agafar em va perfecte per a recuperar una mica! Decideixo no avançar ni un metre sense saber on soc i, exceptuant de la f18 a f19, la cursa em va molt bé!
Els traçats son interessants. Primer entrem a la zona de roques, després a la zona de verds amb poca visibiliat, d’aquí anem a una zona molt ràpida de bosc net i tornem als laberints de roques. Els canvis de velocitat són importants! Un terreny i mapa increíbles!!

.
.
El 3er dia, un Sprint a Aguilar de Campoo. Un dia intens però curtet.
El recorregut comença en una zona de bosc a la part del Castell i després entrem de plè al poble. Exceptuant algun moment d’indecisió, no cometo errors. Corro al 100% però noto que em falta velocitat.
.
Finalment un dia de descans. Sense curses, ni cotxes, ni avions…! Bé, marxem a Potes a fer una mica el turista i prou.
.
.
.
El 4rt dia correm a Cozuelos. Hi ha dues zones molt diferents entre sí, una de bosc net i l’altre de laberints de vegetació molt densa. És el dia on el desnivell se’m fa més dur.
.
Perdo 3min a la f11 i un parell de minuts amb les f12 i f13 al no veure les fites dins els forats on estan col.locades.
Acabo satisfet de la cursa tot i no funcionar gaire bé en les pujades.
.
.
.
El 5è i últim dia es corre a La Lora. Una zona de terreny càrstic plè de dolines i de lapiaz. El sòl, a la zona de més al Sud, és realment perillosa pels turmells. Em poso un tapping a cada peu i la turmellera, doncs veig uns quans lesionats a la zona de competicio. La cursa fins a la f14 em va bé però a la f15 em desvio estrepitosament cap a la dreta i acabo totalment desorientat. Lo més curiós del cas és que ja m’havien avisat de la possibilitat de desviar-me en aquests tram així que miro de llegir bé el mapa i no fiar-me només del rumb. Tot i així, tot és molt igual i cometo errors paral.lels perdent més de 9min i lo pitjor… acabo amb un mal regust de boca just l’últim dia de competició. A part d’això m’encanta aquest tipus de terreny!
.Finalment i després de 5 dies de competicions en terrenys molt diferents entre si, agafem el cotxe i cap a casa que ja toca descansar! En total, entre Txequia i Palencia han sigut , 11 mapes en 13 dies ...i segons el gps 98km!! Què més es pot demanar…!!
.
.

1 comentari:

Anònim ha dit...

preberite celoten blog, kar dober