19 d’agost del 2009

Bohemia 2009 - 5 dies de Txequia

.
Després de 3 dies de turisme a Praga i rodalies, ens desplacem a Novy Bor, on es celebraran els 5 dies de Txequia 2009.
Ens allotjem a Jablonné en una cabana sense cuina, wc, ni res mes que llits però no ens podem queixar, excepte per la fauna que ens entra a visitar! ;-)
.
.
Al matí següent d'arribar faig el model event. La vegetació és bastant densa en algunes zones i em dona la sensació que durant els 5 propers dies s'hi haurà de negociar constantment. Una de les fites (la f37) no hi és. Per uns moments em dona la sensació que faig el primer error però quan la gent es comença a acumular a la zona m'adono del que passa. Ells s'ho comenten en txec però, clar, jo no en pillo ni una!
.
.
El 1er dia comencem amb una Llarga. Començo bé, però a meitat de cursa per allà la f16 m'encallo en una zona de vegetacio densa. També cometo erros en les f19 i f22. El tram final és on el 3er dia es correrà la mitja.
El terreny i el mapa son d'alta qualitat.
.
De la f10 a la f11 uns 100m de desnivell en una zona sense cartografiar... interessant forma d'allargar-nos la cursa! ;-).
.
.
El 2on dia tornem amb una llarga. Correm en la mateixa zona però en una altra part del mapa més a l'Est. La part de més al Nord és bastant bruta i el desnivell és més pronunciat del que aparentment es veu al mapa. En l'elecció de ruta de la f6 hauria d'haver atacat la fita per la dreta. Al fer-ho per l'esquerra i quedar-me baix em fico de ple en una zona de vegetació molt densa i al sortir sort que em trobo amb en Roger que em xiva la fita! Sortint d'aquesta zona torno a fallar i fins em surto de mapa durant uns minuts.
.
Quan arribo a la f18 i veig el desnivell fins a la f19 em desanimo una mica. Decideixo passar per les f23 i f22 per assegurar-me l'atac i per reconeixer la zona després de baixada.
.
.
.
El 3er dia tenim una Mitja. La cursa em va bé, però després de la f3 crec estar ja a la f4 i em dirigeixo tot decidit cap a la f5. Evidentment no em quadren les coses però em resituo i segueixo sense més! La desil.lusió ve quan arribo a meta i m'apareix "disq" al paper dels parcials. Inicialment no m'ho crec, però aviat entenc el perque!
.
De totes formes una cursa molt divertida amb 30 fites en poc més de 4km.
.
.
El 4rt dia tornem amb una altra llarga. Aquest cop la més llarga de tots els 5 dies.
.
Surto amb la idea d'anar fent a ritme tranquil i sense cometre errors. La cursa comença amb unes zones de vegetació densa i poca visibilitat i tot seguit amb una tirada llarga.
Fallo en l'atac a la f3 i a la f4 però no perdo massa temps en la resta.
.
No hi ha hagut cap dia de descans, i això es comença a notar!
.
.
.
Finalment el 5è i últim dia una altra Llarga. Al fer-se també en la mateixa zona, hi han troços de mapa que reconec dels dies anteriors.
.
El que pitjor em va son els trams llargs, on en algun moment del trajecte perdo contacte amb el mapa i em desvio de la ruta escollida. Haig de millorar molt aquest aspecte!!
.
Arribant a les últimes fites em concentro en no cometre errors, cosa que m'ha passat quasi tots els dies anteriors, però just a la f25 fallo al llençar-me massa d'hora a pel control.
.
.
.
Bé, pasats aquests 5 dies és hora d'agafar l'avió i cap a Barcelona. Aquest serà el nostre dia de descans, si se'n pot anomenar així, perque l'avió arriba a les 18h i tenim 7 horetes de cotxe fins a Palencia a on ens esperen 5 dies més de curses!! Quina sort... i quin cansament! Arribarem a les 2h de la matinada a la zona de competició del 1er dia. Al matí següent comencem amb una llarga!! ...però això ja és una altra historia!
.
.