26 d’agost del 2015

Chartrier Ferrière

Durant tota la setmana del 17 d'agost se celebrava a França, concretament a Chartrier-Ferrière, la Setmana Federal Francesa. Aquesta és la cita anual on es disputen els Campionats de Llarga, Mitja i Relleus francesos. Durant tota la setmana es fan qualificatòries i finals de les diferents modalitats i els no francesos també som convidats a corre-hi.

Jo, corria només les curses del cap de setmana. És a dir, una llarga i els relleus. Les dues en el mateix mapa tot i que sense repetir la zona en concret.

Dissabte, al circuit H20E-H21A érem més de 90 inscrits. Així que dónen hores de sortida cada minut i alguns surten més enllà de la 13h. A mi em toca a les 12:12, hora en que la calor ja és intensa.
Surto sense camelbak tot i creure (erròniament) que no hi ha avituallament en cursa. A part, l'únic punt d'aigua existent no em ve de pas en cap de les meves eleccions d'itinerari.

Faig una bona cursa tècnicament. No fallo ni els atacs ni les execucions de les meves eleccions. L'únic error que faig és en l'elecció de la f17 on faig més desnivell i distància dels necessaris.
Físicament, se'm fa força dura. La calor és asfixiant i els 11'5km costen de passar.

Diumenge correm els relleus a la categoria open (H21 fora de competició). Si el dia anterior feia una calor asfixiant, avui plou i fa força fresqueta. La temperatura és ideal per córrer. El terreny és més net i ràpid que el dia anterior.

Gaudeixo de la cursa, tot i trobar alguns controls excessivament senzills (em refereixo als que es troben a l'interior de grans depressions).
Faig dos errors, a la f2 (1min) i a la f23 (1min). La resta bé, tot i algunes indecisions.