5 de març del 2012

Costa Càlida 2012

Després del POM aquest cop em desplaço a Múrcia per córrer el Costa Càlida 2012 a l'Alcayna (Molina de Segura).
La motivació és alta, doncs el CEO s'apropa i cada cop més, espero anar-me trobant més a prop del punt de forma tant físic com tècnic.

Els terrenys murcians sempre m'han agradat degut a la gran quantitat de xaragalls, que no son sinó laberints formats per les aigües que representen una gran dificultat al realitzar qualsevol elecció d'itinerari. Trio l'opció llarga però fàcil pel camí o vaig molt més directe però saltant torrents i arriscant-me a errors paral·lels? Difícilment hi hagi una solució evident per a tots els trams i per a tots els corredors... i és aquí on és el repte i la diversió.

Dissabte, a la llarga, arribava a la zona de sortides sent el primer corredor de totes les categories en sortir. Eren les 9:15 i ja feia calor. Penso... pobres corredors que surten a les 12h. Per una estona és com si el mapa fos per mi sol.
Pel paisatge que vaig veient tot fent l'escalfament, sembla que tot serà un terreny aspre i obert però un cop sonen el "pips" i arribes al triangle ja veus totes les zones de bosc per on aviat et submergiràs. 

Dubtós però sense grans errors vaig avançant fins que arribo a la f6 on tinc el primer error important. No massa més tard a la f10 corro sense control fins acabar fora de mapa... aquests errors ja no els hauria de fer!!! Quan torno a entrar-hi tampoc sé ben bé a quina alçada soc. Perdo la motivació tot i no deixar de prémer les dents.
Al acabar tinc la sensació d'haver triat malament l'itinerari en la major part de trams llargs. Estic decebut. Físicament m'he notat molt bé tot i portar uns dies amb antibiòtic.
.
Diumenge, a la mitja, desitjo que el traçador em torni a ficar en els terrenys del dia anterior per millorar el mal regust de boca però no serà així. En comptes, correm per la mateixa Alcayna combinant zones urbanes amb zones de xaragalls amb forts desnivells. No puc dir que ho gaudeixi igual però està força bé.

La sortida és a la caça, això és un al·licient extra. Faig un parell d'errors de 30sg i 1min 30sg a les f1 i f11. Em costa especialment llegir els desnivells quan hi ha zones urbanes entremig.

Conclusions... com de costum el Costa Càlida és sinònim de qualitat. Tècnicament no acabo tot lo satisfet que esperava de les meves curses. Seguirem entrenant!!

1 comentari:

vilbo ha dit...

Entrena fort!!! Que venen els CEO!!
Fins aviat!