20 de març del 2012

Campionat Catalunya de Sprint 2012 - Cornellà


Cap de setmana dedicat plenament als Sprints. Tot i no ser la meva modalitat preferida, un cop m'hi fico, pràcticament sempre gaudeixo del repte. Interpretar els múltiples passos laberíntics en parcs, jardins, i carrerons i triar la millor opció en el mínim temps possible no és tasca fàcil. Habitualment vaig massa "passat de voltes", trio massa ràpid i obvio possibilitats. És per això que tot i tractar-se d'una modalitat "no de bosc" ho passo bé i procuro no deixar de banda i millorar.

Dissabte, el primer dels 3 Sprints que corria aquest cap de setmana era a la Vila Olímpica de la Vall d'Hebron. Molts controls i papallones en un espai molt petit. Escala 1:3000 amb la que les coses passen molt i molt ràpid i sense temps per a reaccionar. No tinc temps per anticipar que ja soc al control o me n'he desviat. Interessant, molt interessant!

El segon Sprint, 5 minuts després i sense pràcticament temps per descansar és a l'entorn del Velòdrom d'Horta. Se'm farà dur i faré un error important de camí a la f10. És un altre estil que l'anterior, amb més temps entre controls però també amb punts concrets delicats. És un bon entrenament per l'endemà al Campionat de Catalunya en el sentit que m'adono que haig de portar millor el control de la ruta i la meva situació.

Diumenge el Campionat de Catalunya de Sprint al Parc Can Mercader, Cornellà.
Escalfo com puc i surto al 100%. Mentalment estic motivat. Petit moment de pànic quan tinc dificultats per veure les cintes que porten al triangle. En un inici soc prudent, em centro en el primer control i m'oblido de  tota la informació que m'arriba de cop.
Conforme avança la cursa vaig agafant confiança. He començat bé i fort, aviat veig al corredor que sortia 1min davant meu. El vaig veient però no l'atrapo, finalment se m'escapa.
Trio els itineraris ràpid i no ho faig del tot malament. Avanço amb fluïdesa tot i que en alguna ocasió surto malament del control o haig d'afluixar per llegir bé el mapa.
Personalment trobo que, a excepció d'algun punt concret, la cursa és predominantment física.

Els dos errors que faig son a la mateixa zona, a la f12 i a la f16. A la f12 quasi entro a la zona de la f16 i quan  vaig a la f16 me la passo de llarg. Traduït en temps no han sigut errades excessivament greus però sí que han acumulat segons decisius. El car objectiu del podi, se m'escapa per uns 20sg aproximadament... a prop però no lo suficient!!
Lo positiu... acabo el cap de setmana amb bones sensacions físiques i tècniques.

1 comentari:

rofo15 ha dit...

L sprint del dissabte pintava molt be, llàstima no poder-hi anar...

A Cornella jo la vaig cagar a la f2 i f12...la buscava dalt...