4 de juliol del 2011

Dos Dies del Berguedà

.
Després de molts dies de feina, finalment arribaven els Dos dies del Berguedà. Aquest trofeu el co-organitzem el Badalona Orientació i el Club Orientació Berguedà i consisteix en dues curses, una de Mitja Distància a Saldes i una de Llarga a Vallcebre.

Els preparatius de Saldes van a càrrec nostre i, tot i ser un club petit aconseguim que les coses funcionin i que la gent gaudeixi dels magnífics terrenys del peu del Pedraforca.
Personalment acabo molt cansat, millor dit... extenuat degut a la tensió i estrés de tots els preparatius i a les poques hores de son de dijous i divendres. Bé, qui ha organitzat alguna cursa ja sap del que parlo!!

És per tot això que dissàbte a la tarda després de recollir-ho tot, em plantejo si em compensarà córrer a Vallcebre el dia següent. Intento sopar bé, hidratar-me millor i dormir tant com l’Uxia em deixa i… al matí següent ja veurem.

Diumenge al matí, sembla que vol ploure, això m’anima! Millor córrer sota la pluja que sota un sol de justicia! Em sento cansat però no penso desaprofitar l’oportunitat d’una cursa al berguedà!

Arribo a la zona de sortides i sense massa temps per pensar-m’ho inicio la cursa. Després d’uns petits moments de confusió de camí a la f1, vaig entrant en mapa i començo a disfrutar. Forts desnivells amb algun respir entremig i aviat arriba la principal elecció de ruta de la cursa, el tram de la f8, tria de la qual no estic massa satisfet. Plou a estones però lo just per refrescar-me i sense que m'arribi a molestar.

Segueixen tot un seguit de trams en unes zones molt maques fins que arriba la complicada zona de la f18 a la f21. Llençant-m'hi amb un excés de confiança, hi deixo uns quants minuts però m’encanta l'entorn! Els principals errors de la cursa… f7 (1min), f13 (45sg), f17 (1min) i f18 (3min).

Finalment, me n'alegro d'haver-hi corregut, una cursa interessant!
.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei! Me n'alegro que t'agradés la cursa. I felicitats per la victòria!

Ens veiem a Croàcia!

Lleí

PD: Jo vaig fer la mateixa elecció a la f8 quan vaig provar el traçat. Perquè dius que no n'estàs content?

lluís ferrer ha dit...

Benet, estas fet una màquina!!
Revisant mapa, i a falta de veure els parcials, em vaig deixar uns minuts a la 12 (2 o 3) i uns altres a la 10 (uns altres 2 o 3)... a part dels 2' de sortida tard. Em sembla que ni així t'atrapava...
En quan a l'elecció llarga: no se els parcials, però si la bona és la carretera (Lleí, ho sento), no mola! Ja que era la fàcil de veure.
Salut i sort per Croàcia!!!

Benet ha dit...

Eisss, gràcies als dos!!
Jo crec que a la f8, la bona elecció era pel camí!!! ho crec pel desnivell de més per la carretera ...però, el que més em fot no és haver escollit malament, sinó que ni la vaig veure!!! aaarrrrgggg!!
Lluís, tu sense entrenar fas com jo entrenant 6 dies a la setmana!! Com m'ho haig de pendre?!? :'-(

Tommi ha dit...

Asfalto es más rápido. Cuando es una bajada suave en que no tienes que frenar es siempre muy rápido. Yo corrí como Benet.

Anònim ha dit...

Lluís, jo també crec que la carretera era la fàcil i que no "mola" tant com per camí, però teníem dubtes perquè baixaves i després havies de pujar bastant. Hi vam estar donant bastantes voltes... Crec que el Biel va passar pel camí a nivell i va fer 4 minuts més.

Lleí

Monica Samaranch ha dit...

Ei! recordes una caixa de pomes???
saps quin ha estat el "hit parade" familiar d'aquesta setmana???
T'en donaré una pista:
... 38 pomes té el pomer d'en Benet ...
Fins aviat ! i sort a Croacia.