10 de maig del 2011

Trofeu Comarca de Jiloca

.
Última lliga espanyola abans de l'estiu. En aquesta ocasió a la zona de la Comarca de Jiloca, provincia de Terol.
Tot i inicialment tenir previst desplaçar-me a Clermont Ferrand per aquestes dates, finalment la distància junt amb certa desinformació sobre les curses franceses fan que em decanti per córrer a Calamocha.

Com ja és habitual últimanent, em sorprenc positivament en quan als terrenys i mapes de la zona on es disputaran les curses.

El dissabte, després de les més de 3h de viatje fins a la zona de competició, em trobo un terreny molt net, amb molta visibilitat i amb un mapa molt detallat, sobretot pel que fa a vegetació. Tot i no tenir un desnivell excesiu, trobo la cursa molt física degut a la baixa dificultat tècnica.
Personalment no gaudeixo massa del traçat, doncs en els més de 8km de recorregut no hi ha cap elecció de ruta complicada.
No m'exigeixo un ritme alt de cursa així que faig poquets errors (f1 i f11)


Diumenge ens esperen pràcticament 11km amb uns 560m de desnivell, així que començo força tranquil. El terreny no té res a veure amb el del dia anterior. Forts desnivells, diferents tipus de penetrabilitat en quan a la vegetació, elements rocosos, zones de xaragalls... en resum, bastant més interessant. Els traçats son interessants i exigèxen concentració de principi a fi.

No acabo tant cansat com m'esperava, doncs tot i gaudir molt de la cursa, no surto motivat a donar-ho tot físicament. Suposo que per aquest maateix motiu, tampoc faig cap error important.