8 d’agost del 2010

St. Pol de Mar

Segueix l'estiu i aprofito les poquetes curses que hi han per aquí. En aquesta ocasió ha sigut a St Pol de Mar.
La calor, tot i ser ja ben entrada la tarda, encara és asfixiant i la sensació de xafogor és alta.
.
A dos de vuit comencem el circuit score en un terreny majoritariament urbà amb algo de desnivell i tocant al mar. El principal inconvenient de la zona és que està plagada del tipus d'escòria, residu, bruticia de persona que disfruta fent mal. En aquesta ocasió trencant fites o llençant-les al mar. Bé, no esperavem menys d'ells, hi estem acostumats.
.
A la cursa em precipito i en comptes de perdre un o dos minuts el.laborant el millor itinerari entre les 25 fites que consta el circuit, "prefereixo" perdre un bon grapat de minuts anant i venint per una mateixa zona (f6 i f9) i deixant-me fites enrera (f11, f4 i f21)! En fi... un clàssic en els meus score!  :-p   (al mapa, en color blau, la meva elecció d'itinerari).
Conforme em vaig adonant dels tombs extres que vaig donant, em vaig desmotivant!