19 d’agost del 2010

Entreno a St. Jaume de Frontanyà

Avui em decideixo a fer un entreno a St. Jaume de Frontanyà. Bé, per ser més concrets, dos entrenos, un simulant una cursa de mitja i l'altre de llarga.
.
Degut a que només disposo d'una horeta per descansar entre les sessions, la llarga es converteix en més dura de lo esperat.
El dia esta plujós però em remullo més per l'aigua acumulada a la vegetació que per la pluja en si.
.
Al 1er entreno fallo principalment anant de camí a la f4 on dono una volta innecesària, a part d'aixo, satisfet amb la resta. La velocitat de carrera, entre el desnivell i la quantitat de detall del mapa, es lenta. La vegetació en alguna zona molt concreta està força crescuda i tampoc ajuda gaire.
.
En el 2on entreno, surto algo cansat però em vaig animant conforme avança l'entreno. Faig força errors tot i que no greus. Els pitjors a la f13 i a la f18.
.
Ja de camí a la f22 em comencen a fallar les forces i em plantejo retallar, pero vaja, a aquestes alçades ja faig un ultim esforç i acabo.