23 de març del 2010

St. Agustin de Guadalix

Aquest cap de setmana tocava lliga espanyola a Sant Agustin de Guadalix (Madrid).
.
Torno a casa altre cop amb regust agre-dolç! I es que de nou faig una mala Llarga pero una bona Mitja.
 .
Tant les eleccions d'itinerari com la seva execucio no son el meu fort i ho demostro el dissabte a la Llarga quan de cami a la f3, en una bifurcacio de carreteres, agafo la que no es i fins i tot em surto de mapa. Intento anticipar trams futurs en aquest tram quan m'adono que hi ha algo que no quadra! Perdo molta motivacio despres d'aquest error.
En l'altre tram d'eleccio de ruta ( f10 ) em complico la vida i no escullo el millor itinerari. Acabo força frustrat despres de la cursa i mes quan sortia molt motivat!
.
Al igual que a Cehegin, recupero els anims a la Mitja. Aquest cop intento no perdre la concentracio de principi a fi, no correr mes del que puc llegir i apretar tot el que puc quan el terreny m'ho permet.
Errors: perdo 30seg a la f6 al traçar-la recta quan era millor vorejar per la dreta. Surto malament a la f16 on perdo practicament 1min. No em puc queixar de la resta de la cursa.
Es una cursa molt rapida i dura fisicament. Forts desnivells i vegetacio que permet correr al 100%.
Tambe es una carrera tecnica, tot i que moltes de les fites es veuen des de lluny.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola,
Soy del Club EntreBalizas (Madrid) y he visto que utilizas el QuickRoute para poner tus recorridos.Si te interesa tener tus mapas en un DOMA (archivo de mapas digital) mándanos un correo (club@entrebalizas.org) y te damos acceso al nuestro sin problemas. ;-)
Enhorabuen por tu blog. Está muy bien.
Un saludo, Nacho.

Benet Totusaus ha dit...

Hola Nacho,

Muchas gracias por el oferimiento!! No conozco demasiado el DOMA, cuando lo tenga algo controlado me pongo en contacto con vosotros!
Gracias otra vez!!

Nacho ha dit...

El DOMA se utilza para tener organizados los mapas tuyos. En definitiva, guarda imágenes. Si quieres, échale un vistazo al nuestro: http://doma.entrebalizas.org

Cualquier duda, ahí nos tienes. :-)