17 de febrer del 2010

Nocturna a Vilassar de Dalt

.
Ja tenia "mono" de fer una cursa! I és que, entre l'actualització de Llers i les molesties en un dels peus, feia possiblement més d'un mes i mig que ni feia una cursa ni entrenava decentment!!!
.
Bé, doncs aquest dimecres ho he passat realment bé a la nocturna que els Farra-O organitzaven a Vilassar de Dalt. No tenia clar ni si l'acabaria però finalment, no podia ser d'altra manera.
Haig de reconeixer que físicament he patit, i és que a més a més del meu mal estat de forma, el terreny té molt de desnivell.
.
La cursa tenia dues parts, una de bosc i l'altre urbana. A la primera he fallat sobretot a la f3 on tot i passar-hi molt a prop he passat de llarg. Després tot i cometre algun petit error, he perdut molt poc temps. A la zona urbana, la pitjor dificultat era mantenir el ritme! ...o al menys per mi! ;-)
En fi, un bon entreno per anar recuperant la forma!

3 comentaris:

Alba ha dit...

Quines ganes anar a fer la 16 i la 17!! Aquest tipus de finals a mi em maten! (sort que em vaig quedar a caseta je je)

Jordi de Roda ha dit...

Hola, va ser una cursa molt interessant, un molt bon entrenament.
Les fites molt amagadetes.
La fita 6 la vaig voler atacar com vas fer tu benet però no ho vaig aconseguir, hi havia una vegetació molt densa i no vaig ser capaç de orientar-me(vaig nar massa rapid), pel que veig a tu et va nar millor. En definitiva vaig tornar a la fita 5 i vaig atacar per l'element humà a nivell.
Es va fer tard i vaig decidir plegar quan veig veure la 16 i la 17.
Salut.

Benet ha dit...

Hola Alba!! Uff sí, feia una mica de mandreta la zona urbana!!jeje! Però era una bona forma d'allargar l'entreno i aprofitar-lo més en la vesant física!!

Jordi... sí sí, la vegetació a la f6 era força densa i donava molta inseguretat!! Crec que és tractava de passar els dos esperons a nivell i allargar la fita per l'esquerra del tàlveg!
Bé, la part més interessant és la que vas fer, les f16 i f17 eren per allargar l'entreno!

Saluttttt