19 de maig del 2009

Torre d'Hercules - A Coruña

.
Aquest cap de setmana després d'una temporadeta sense competir, tornava la Lliga Espanyola i ho feia A Coruña.
.
Les previsions eren de pluja, la qual cosa no es d'estranyar tractant-se de Galicia, i efectivament, ens vam remullar els dos dies!
.
El dissabte, a la Mitja, abans de sortir vaig veure el color verd del mapa dels que sortien davant meu i ja s'intuia una vegetació molt espessa. Això, juntament amb la meva ultima experiencia per aquestes terres fa 2 anys, em va convencer del tot que tenia que escollir els itineraris aprofitant al màxim els camins i evitant el camp a traves en la mesura del possible. La cursa va ser divertida tot i no ser un terreny espectacular.
.
.
A la tarda, ens esperava l'Sprint. Normalment no acostumo a correr'l però aquest cop tractant-se de l'entorn de la Torre d'Hèrcules, vaig decidir que el faria.
.
La veritat es que va ser un entorn inmillorable amb l'Atlantic trencant contra els esculls i el far sobre nostre.
La primera part de la cursa era molt ràpida i sense massa complicacions i ja cap al final hi havia un troçet on augmentava el desnivell i algo la dificultat tecnica. Afortunadament la pluja va fer un petit parentesi.
.
.
El diumenge ens esperava la Llarga. Aquest va ser el terreny més interessant de les tres curses. La vegetació aquest cop permetia fer una orientació més tècnica i interessant i el terreny era plè d'afloraments i elements rocosos. Fins i tot hi havia una zona d'aiguamolls que em va recordar als terrenys nòrdics. A la cursa tot i anar-me força bé, cometo un error al anar a la f8 en comptes de la f18 i després un altre a la f22 per no buscar un punt d'atac clar.
.
En general, sorpresa positiva en quan als terrenys i també respecte al meu turmell que veig que he recuperat bé.
.
.