31 de maig del 2009

Campionat de Catalunya de Relleus 2009

.
El passat dia 23 de Maig es corria el Campionat de Catalunya de Relleus. Aquesta edició l'organitzava el Club Xino-xano i ho feia a Bellver de Cerdanya. Personalment, els relleus és una competició que em motiva de forma especial. El terreny prometia ser tècnic, molt físic i realment bonic ja abans de començar la cursa. I efectivament, així va ser.
.
Tant els mateixos Xino-xano, com els Grions, el COC o nosaltres mateixos, el Badalona-O, erem candidats a pujar al podi. Després de 2 anys tenint-nos que conformar amb la 2ona posició, aquest cop aconsequim ser Campions de Catalunya i ho fem amb una marge de 8min. El mèrit? de tot l'equip però especiament d'en Lluis Ferrer(1er relleu) i en Tommi Tolkko(3er relleu) que fan unes postes impresionants.
.
A les curses, els nervis se'm passen un cop agafo el mapa, però reconec que en aquesta ocasió no em trec la pressió de sobre fins ja a la f14. Les meves cames corren més que el meu cap i cometo el primer error ja a la f1 (1min) i despres a la f6 (2min). A la f7 al sortir de la fita veig arribar al corredor del COC que sortia a 4min darrere meu. A partir d'aquí no cometo més errors i puc recuperar i entregar el relleu a 4min altre cop, un marge més que suficient per a en Tommi qui es marca el millor temps del dia i amb diferencia!!
.
.
Al dia següent ens espera una cursa a Els Inferns. Si quan em va bé penjo el recorregut, quan em va malament...vull dir fatal, també ho faré! I és que començo fallant la f1 tant en l'itinerari com en l'atac, i després a la f6 confonc les lineas de control i me'n vaig tot decidit i content a la f8.
Normalment tot i amb un error així segueixo la cursa tot i que sigui per a entreno però en aquesta ocasió la decepció i desmotivació em fan abandonar! En curses com aquesta m'adono de lo dolent que soc i m'alegro que em quedi molt per millorar!! :-D
.
.