27 d’octubre del 2008

Canyamars


Mentre molts orientadors catalans corrien a Toledo a la lliga espanyola, alguns ens quedem aquí. Probablement desmotivats pel fet que un dels dos dies es corre en zona urbana.

Bé, un cop aquí, aprofitarem i seguim amb el pla d'entrenament per aquesta temporada i molt millor si és sobre mapa. Aquest cop toca a Canyamars.

Jo pensava que es correria en el mapa on vaig orientar-me per primer cop ara fa uns 3 anys. Però no, aquesta és una zona propera però no és el mateix lloc. Llàstima perque em feia "ilu" tornar a correr per on em vaig perdre temps enrere.

A la cursa cometo força errors però acabo motivat perque tot i els 440m de desnivell en només 5km em noto bé físicament i aquesta sensació ja no la notava des d'abans de començar a notar molesties al genoll!!