13 de juny del 2016

Campionat Catalunya Relleus 2016 - Capolat

Excel·lent Campionat de Catalunya de Relleus el que ha organitzat el Farra-O aquest diumenge a Capolat.

Aquest any, com portem fent des del 2007, al primer equip sénior del Badalona-O corríem en Tommi TölkköLluís Ferrer i jo.
En aquesta ocasió, però, per primera corro el primer relleu. No és que em faci gaire il·lusió, doncs no sóc molt entusiasta de les sortides en massa però per variar i altres motius decidim fer-ho així.

La sortida en massa és puntual a les 10h. Al primer control hi ha dispersió però a la f2 ja em trobo amb l'Edu(VIC), B2(XXO) i Tarrés(COB). Crec que ningú més... o si més no, no m'hi fixo.

Aproximadament a la f5 perdem al COB i seguim els altres tres corredors junts. A la f11 ells dos perden alguns segons al desviar-se a la dreta i aconsegueixo obrir un petit forat però que el VIC em recupera arribant a la f12 i el XXO a la f14.
Concretament en aquesta f14 és on faig l'únic error de la cursa. Perdo entre 1'5 o 2 minuts i se m'escapen de cara a la fita vista. Finalment entrego el relleu a en Lluís a 1'45min del XXO i VIC .

En Lluís, recupera aquest desavantatge ja a la seva f3 i fa un molt bon temps entregant a en Tommi amb 5 minuts d'avantatge davant del VIC.

En Tommi, fa un relleu rapidíssim i confirma la nostra victòria deixant l'equip 15min per davant del segon classificat, el VIC. Completa el podi el COB. Felicitats a tots dos i al Farra per l'organització!