24 d’abril del 2016

C.Cat.Nocturn i C.Cat.Mitja - La Pobla de Lillet

El passat cap de setmana es disputaven els Campionats de Catalunya Nocturn i de Mitja Distància a La Pobla de Lillet.
A priori la cursa nocturna em feia molt de respecte i en canvi la mitja l'afrontava més relaxat.

La cursa nocturna era amb sortida en massa, per tant, ja ens esperàvem un llunyà primer control amb elecció d'itinerari per començar a dispersar els corredors.

Sense temps de pensar-m'ho massa per no perdre el tren, trio l'opció més directe però amb menys tram de camí. Molt a remolc arribo bé al 1er control. En Pau Llorens, ens deixa enrere, no podem seguir el seu ritme. 

Al 2on control comencen les papallones. Aquí em sento molt còmode i encapçalo el grup de la meva variant.
Al sortir de la papallona, a la f9 vaig en segona posició, sense saber-ho, darrere d'en Pau. De camí a la f10 m'atrapa en Tommi Tölkkö i també s'afegeix en Quim Vich.

En Tommi porta el control fins a la f14, on se m'estava escapant però falla l'atac. A partir d'aquí uns controls ell i uns jo fins a la f21 a on ell decideix reduir el ritme. Seguim jo i en Quim fins a la f24 a on apreto i el deixo enrere fins arribar a meta.
Sabia que havia fet una bona cursa, però no m'esperava ni de lluny que acabava en segona posició. Molt satisfet de la classificaciói de la meva cursa.
Bona estratègia, encert tècnic i foça sort!

Al Camp. Cat. de Mitja de diumenge ens espera una cursa divertida amb molts controls i canvis de direcció. Gaudeixo molt tot i que també pateixo el seu desnivell.

Faig moltes errades, tècnicament no surto gens content de la meva cursa. Ja des del primer control cauen segons i minuts en molts controls. No obstant acabo força satisfet amb l'aspecte físic.