7 d’abril del 2015

CEO 2015 - El Portillo

Com ja va sent una tradició, aquest any tornem als Campionats d'Espanya (CEO) que en aquesta ocasió se celebren a El Portillo (Vallodolid).
L'any passat a Antequera no em pensava ni de lluny que aquest any tornaria a estar en forma i competir. Així que, mirant enrere, la sensacions son de molta alegria.

Com ja és habitual el programa del CEO és molt atapeït però ara, amb l'aparició del "Mix Relay", encara més. Per tal d'encabir-hi aquesta nova modalitat, la cursa de llarga, que normalment es feia divendres, ara passa a diumenge. Amb la mitja passa just el contrari.
Jo, no sóc massa entusiasta de les proves sprint urbanes, així que em salto tant el sprint com els relleus mixtes i tot i així ja acabo destroçat físicament amb les tres proves restants. Així que no vull imaginar com acaben aquells que corren totes cinc curses dels campionats.

Els últims anys, per questions familiars, no he pogut fer el model event i aquest no és una excepció. Molts que sí l'han fet m'avisen que el relleu és molt subtil. Així que divendres a la mitja surto amb totes les "alarmes" enceses. 

La veritat és que, tot i ser un relleu molt tènue, s'entén bé i més degut al fet que la visibilitat és molt alta . També haig de dir que després dels tres dies acabo amb la sensació d'haver-me fixat més en la brúixola que en el relleu.
El terreny és molt, molt ràpid tot i el sòl de sorra que enlenteig una mica. No hi ha pràcticament desnivell.
La cursa em va força bé, però faig un error de 1min a la f5 i tres d'uns 20sg a les f2, f4 i f18.

Dissabte corro els relleus amb en Lluís Bedós i Pol Ràfols. Jo faig el tercer relleu. Amb els dos companys fem un equip equilibrat i crec que amb possibilitats de fer-ho bé. Per altra banda, crec que el terreny de la cursa no ens beneficia massa per la seva rapidesa i no massa dificultat tècnica. Acabem en 6a posició
Personalment, acabo content de la meva carrera, doncs en total no arribo als 2min. d'error entre les f3 i f13.

Finalment diumenge ens espera una llarga de 16'6km que em té nerviós tota la nit anterior per l'exigència física que suposa.
I efectivament, la cursa és molt divertida i força tècnica però se'm fa molt dura físicament. Des dels primers controls noto que el meu ritme és feixuc i semba que no passen els quilòmetres. Els principals errors els faig a les f4, f5 i f25.
Acabo molt cansat però en termes generals molt content de tornar a córrer un CEO a H21E.