21 de novembre del 2010

Campionats d'Aragó - Belchite

Aprofitant que els meus pares viuen a Albinyana, el dissabte hi fem escala per diumenge arribar-nos a Belchite on es corren els Campionats d'Aragó.
.
Es tracta d'un terreny amb força xaragalls coberts majoritàriament per pi de repoblació que et permet un ritme de carrera ràpid en un sentit però molt lent en d'altres. La visibilitat és baixa i possiblement el més complicat del terreny és negociar amb el pedregós sòl que t'obliga permanentment a tenir la vista a terra per no deixar-hi un turmell. Tot i així no puc evitar fer tres aterratges de camí a la f9 on m'aixeco la pell en un parell de dits, i trenco funda i mapa...!(l'organització, amablement, me'n proporciona un altre al acabar la cursa).
Bon mapa, a excepció del fet de no estar orientat a la part superior del full. La veritat és que no me n'adono fins al acabar la cursa, doncs al doblegar-lo no prenc el paper com a referència.
.
Faig massa errors i sobretot em falta fluidesa. Començo amb un error greu de 4min a la f5 i segueixo amb errades mes petites d'atac a la fita a les f7, f10, f11, f17...etc. Aixi doncs, acabo poc satisfet de la meva cursa. Tot i aixi, ha estat una bona ocasió per competir ara que ha acabat la Copa i la Lliga.

2 comentaris:

Pilar ha dit...

Ja he vist les classificacions, tant la teva com la de la Silvia.
No estan malament del tot...oi? Enhorabona a tots dos.
Ja veig que et satisfà tant o més com t'ha anat la cursa que la classificació que tens.
Però vigila amb la integritat física! que per un o altre motiu sempre acabes fet un Cristo!

Benet ha dit...

La classificacio m'era bastant igual, pero si que voldria haver fet fer una mes bona cursa.
Si ...tinc una mica de tendencia suicida!! ;-)