5 de setembre del 2010

Campionats Catalunya 2010 - Capolat

Els Campionats de Catalunya de Llarga i Mitja Distància, aquest any es cel.lebraven a Capolat. A més estrenavem mapa, així que, doble emoció i motivació.
.
De la organització se'n feien càrrec els Clubs Farra-O i COB i s'ha de dir que ha sigut excel.lent. L'elecció dels terrenys, traçats, web de l'esdeveniment i l'ambient general han sigut inmillorables. Hem pogut disfrutar de dos dies d'orientació a propet de casa. Bé, si més no, aquesta ha sigut la meva impressió personal...
.
Començàvem el dissàbte amb la Mitja. L'inici de la cursa ens ofereix uns boscos nets i preciósos on es pot córrer a màxima velocitat. Sembla que serà una cursa molt física, però de la f13 a la f17 la cosa canvia i ens obliga a afinar força més tècnicament. Els meus pitjors errors a la f5 i a la f16.
.
Diumenge correm la Llarga. Fins a partir dels 10min de cursa no m'acabo d'acostumar a l'escala 1:15000 i haig de fer algunes aturades per llegir correctament el mapa. Ben aviat m'adono dels 2 trams importants d'elecció de ruta (f2 i f4) i ja de camí a la f1 intento escollir l'itinerari a la f2 i de camí a aquesta, el de la f4. Bé, crec que molt problablement hi havien millors eleccions que les meves però un cop escollides, no fallo en la seva execució (cosa freqüent en mi). Fallo tècnicament realment poc en la cursa. És una cursa de llarga distància com cal, trams llargs d'elecció de ruta i dura físicament.
.
Satisfet de les dues curses i també pel que fa als objectius marcats en quant a resultats.