18 d’agost del 2012

Nocturna a Gironella

Si durant el proper mes de setembre hi ha curses de cap de setmana programades per a cada cap de setmana, durant l'agost no hi ha res a menys que surtis a l'estranger. Així que una nocturna, lineal, amb sortida cada minut, majoritàriament per bosc i amb sportident a Gironella és una molt bona ocasió per entrenar.

Divendres després de dos entrenos a la Cerdanya Francesa em dirigeixo a la zona de cursa. Arribo juntament amb l'organització. Fa una calor asfixiant (35C). No estic cansat dels entrenos però sí que se m'ha carregat força la zona lumbar.

Començo la cursa amb dificultats per llegir el mapa. Tot i ser a escala 1:10000 els símbols semblen estar reduïts com si correguéssim a 1:15000. Aviat m'hi acostumo...
Certa indecisió durant els primers controls però encadeno bé els següents fins a la f12 on faig un petit error. A partir de la f14 em trobo a 3 corredors i comencen a venir els problemes. Mirant per on va l'un i per on va l'altre, si un s'escapa o no... no faig la meva cursa i pocs controls torno a clavar.
Afortunadament, a la f16 que es troba desplaçada, estem tots junts i després de rastrejar la zona la trobem i col·loquem al seu lloc. Error a la f18 al pensar que podria travessar el tallat infranquejable.
Realment s'agraeix poder fer una nocturna pràcticament tota per bosc o zona rústica.

Finalment arribo a la 1h de la matinada a casa cansat però content després d'un dia d'orientació.