28 de març del 2012

Trofeu Adamuz

Cap de setmana a Córdoba en la que és la 4a lliga espanyola de l'any. Concretament ens desplacem al municipi d'Adamuz on s'hi situarà el centre de competició però d'on encara tenim 30min fins als Montes Comunales, zona de competició.
.
Els mapes antics de la zona prometen en quant a que presenten tota una zona de xaragalls. Fins i tot arriben a recordar-me als mapes murcians. Però el terreny en sí serà molt i molt diferent. Aquest és net, molt net i amb molta visibilitat. Aquest fet acaba significant un tipus de carrera més físic que tècnic.

Dissabte ens esperen dues curses. La primera serà una mitja de poc més de 6km. M'avisen que és molt ràpida i així me la prenc des del primer minut. 
Només començar ens trobem un triangle situat en una zona poc lògica, doncs has d'arribar-hi i tornar enrere per dirigir-te al primer control. Després d'això, gas i a fondo.
Faig un primer error a la f10 a on em trobo en un tàlveg que no apareix al mapa i que es troba paral·lel al sud d'on es troba el control. Bé, error meu per no atacar des de dalt. Segueixo bé fins que torno a fallar a la f20. Error greu de pràcticament 1min en un terreny que no admet pèrdues de tant de temps.

A la tarda correm la que serà la segona cursa, un Sprint de bosc. 
Personalment esperava molt més d'aquesta cursa. Em trobo amb uns traçats terriblement senzills que en molts controls sembla que correm a iniciació.
Físicament em noto cansat, com és lògic, després de la mitja del matí però corro tot el que puc.

Diumenge, després d'una mala nit amb fortes molèsties estomacals, amb prou feines puc sortir del cotxe. Lamentablement em perdo la llarga, que prometia, i passo un dia espantós de inacabables hores de tornada a casa.