7 de juny del 2009

Copa Catalana a Saldes 2009

.
Aquest diumenge el Badalona Orientació organitzavem una cursa a Saldes (a sota el Pedraforca).
Jo m'encarregava dels traçats, però per sort meva, no de prebalisar. Gràcies a això uns 15 dies abans vaig poder fer un entreno al mateix temps que provava un dels circuits. Faig 3 errors de 2min a les f10, f16 i f21. Tot i així, acabo satisfet de la resta de cursa.
.
La nit anterior a la Competició ja amb les fites posades torno a aprofitar l'ocasió per fer un altre entreno, aquest cop nocturn. De fet, fins a la f8 encara s'hi veia algo, però a partir d'aquí, sense frontal impossible! La nit a per aquests terrenys realment canvia considerablement la dificultat i m'ho trobo a la f16 on perdo un bon grapat de minuts.
.
Al arribar a meta sortint del bosc amb el frontal, alguns corredors del dia següent que dormen a peu de carretera em miren amb cara d'extranyats preguntant-se.... qui és aquest i què fa aquí a aquestes hores!!! ;-)
.