23 d’octubre del 2008

Campionat Catalunya Nocturn - Santpedor

Mateix mapa on es va correr una copa catalana l'any passat però ampliat. També s'utilitzava la part urbana del poble on s'han corregut diversos Sprints.

La sortida en massa no em motivava massa però haig de reconeixer que em va anar molt bé per entrar en mapa i que també em va semblar divertit.
.
.
Fins a la fita8 bé però a la fita9 cometo un error que em fa perdre el grup amb el que corria i practicament corro la resta de la cursa sol fins a les ultimes fites. Les distàncies a la nit se'm feien llargues. Sobretot al creuar zones obertes on no hi ha cap punt de referencia. A les papallones torno a veure alguns corredors.
Tot i no fer un bon resultat em va semblar interessant, divertit i un bona cursa-entreno per a aquesta època de la temporada.